השכרת רכב ביוון

יוון, השוכנת בקצהו הדרומי של חצי האי הבלקני והינה שעתיים טיסה בלבד מתל אביב, היא יעד של חגיגה ים תיכונית לכל החושים.
לא במקרה היא נחשבת כבר שנים רבות ברציפות לאחד היעדים הפופולאריים לתייר הישראלי, המבקר לעיתים קרובות באיים השונים ובערים הגדולות ביבשת.
ביוון תוכלו ליצור עבורכם כל סוג חופשה שתרצו, החל מחופשה עירונית וחיי לילה תוססים באתונה הבירה, דרך הטבע הפראי ומרשים של צפון יוון, טיולי קולינריה מצויינים, חופשות ספא מפנקות וחופשות בטן גב עצלות ומהנות.

הפריסה הרחבה של אופרן תאפשר לכם להתחיל את הטיול עם הרכב השכור ביוון באחת ממגוון תחנות בחלק היבשתי של המדינה, כמו גם להרחיב ולטייל עם רכב שכור באחד או יותר מהאיים הרבים של המדינה. הפריסה שלנו כוללת תחנות להשכרת רכב באתונה, השכרת רכב בסלוניקיהשכרת רכב בכרתים, השכרת רכב ברודוס, השכרת רכב בקורפו, השכרת רכב במיקונוס, השכרת רכב בסנטוריני וביעדים רבים נוספים באיי יוון, כך שתוכלו להעשיר את הטיול שלכם באי, ולהגיע לחופים קסומים, עיירות ציוריות ואתרי טבע וארכיאולוגיה מרהיבים.

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות ומקומיות מובילות ביוון, ביניהן אוואנס, באדג'ט, הרץ, אנטרפרייז, אלאמו, יורופקאר וטריפטי.
לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד ביוון - ביבשת ובאיים נבחרים, בכל שדות התעופה המרכזיים ובמרכזי הערים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים