השכרת רכב באסטוניה

אסטוניה נמצאת בצפון אירופה, היא אחת מהמדינות הבלטיות וממוקמת צפונית לרוסיה וסמוך לסקנדינביה. בשנים האחרונות מטיילים ישראלים רבים מגלים את יעד התיירות המיוחד הנקרא אסטוניה. לאסטוניה קל להגיע בטיסה ישירה לעיר הבירה טאלין. טאלין מציעה טיול בעיר אירופאית עתיקה ששמרה במידה רבה על צביונה הייחודי ובו ארכיטקטורה בלטית שאין כמותה במקומות אחרים.

כדי להכיר את אסטוניה מומלץ לכם לשכור רכב באסטוניה ולטייל בעצמכם ברחבי המדינה. חברת אופרן מציעה שירותי השכרת רכב באסטוניה באמצעות חברת יורופקאר עם סניפים נוחים להגעה ליד שדה התעופה.

כשתגיעו לאסטוניה זכרו לכלול בתכנון הטיול שלכם ביקור בפארק הלאומי להמה, הפארק מציע את מיטב היופי האסטוני עם מסלולי הליכה המתאימים לכל רמת קושי, כך שגם מטיילים ותיקים יהיו מרוצים וייהנו מהנוף.
בפארק יש אגמים, נחלים ונהרות שאליהן האמיצים יכולים להיכנס ולטבול (בקיץ בלבד, וגם אז המים נחשבים לקרים לישראלים רבים). הפארק הוא חלק מחוף הים הבלטי שבו בורכה אסטוניה ושווה לנסוע לאורך קו החוף בכפרים הקטנים ובמפרצים הקטנים שיד אדם עדיין לא נגעה בחלק מהם.


אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות באסטוניה, ביניהן יורופקאר, ואנטרפרייז. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד באסטוניה, בכל שדות התעופה המרכזיים וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה באסטוניה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים