השכרת רכב בפינלנד

פינלנד היא אחת המדינות הצפוניות בעולם, ויש בה את המקומות המיושבים הקרובים ביותר לקוטב הצפוני. זוהי מדינה מודרנית בעלת איכות חיים גבוהה, ותיירים מכל העולם באים להתפעל מנופיה, וכמובן לחזות בפלאי הזוהר הצפוני, אותם ניתן לראות מאזור לפלנד הצפוני.
בלפלנד גם אפשר לפגוש את איילי הצפון האדירים והמפורסמים. מומלץ לטייל בפינלנד רק בחודשי האביב והקיץ מאחר והחורף שם קשה וחשוך גם ביום. מצד שני בקיץ תוכלו ליהנות מימים ארוכים כמעט בלתי נגמרים.

כדי להכיר את פינלנד מחוץ לעיר הבירה הלסינקי, רכב שכור הינו בגדר חובה. חברת אופרן, באמצעות חברת יורופקאר, מציעה לכם מגוון של סוכנויות להשכרת רכב הממוקמות ליד שדה התעופה ובמרכזי הערים הגדולות. בנוסף תוכלו למצוא סוכנויות להשכרת רכב הנמצאות בדרך לאזור הצפוני עם נגישות קלה ושירותי דרכים, במידה ויעלה הצורך.

פינלנד מתגאה בנופים יפים, ערים קטנות ויפיפיות שבהם נראה כאילו הזמן עצר מלכת ותושבים ידידותיים ביותר ששמחים לעזור לתיירים. לבחירתכם מגוון רחב ביותר של רכבים להשכרה בפינלנד. רכבים קטנים, רכבים משפחתיים, רכבי סטיישן, ואנים ואף רכבי 4X4. כי אם יוצאים לטיול בפינלנד, אז כדאי להתפנק עד הסוף.


אופרן משתפת פעולה בפינלנד עם חברת ההשכרה הבינלאומית אנטרפרייז ועם Firenet שהינה חברת השכרה מקומית מובילה. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד בפינלנד, בכל שדות התעופה המרכזיים וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה בפינלנד מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.
 

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים