השכרת רכב באמסטרדם

אמסטרדם, עיר הבירה של הולנד, היא גם המוקד העסקי, הכלכלי, התרבותי ותיירותי הגדול ביותר במדינה, ורוב המבקרים המגיעים לטיול בהולנד יתחילו או יסיימו את המסלול שלהם באמסטרדם. יחד עם זאת חשוב לציין שאמסטרדם מתפקדת כעיר בירה יצוגית בלבד, בעת שארמון המלוכה ורוב המוסדות הממשלתיים שוכנים דווקא בעיר האג.
עם יותר מ-1,500 גשרים מעל תעלותיה הרבות, לא פלא שאמסטרדם מכונה בפי רבים "ונציה של צפון אירופה", וצורת ההתניידות הפופולארית במיוחד בתוך העיר היא באמצעות אופניים. בעיר מתגוררים יותר ממיליון תושבים וחלקה המתוייר ביותר הוא המרכז העתיק, שרחובותיו בנויים בחצי קשת סביב כיכר דאם.


בכדי ליהנות מאמסטרדם ומסביבתה, אנו ממליצים לקחת רכב משדה התעופה סכיפהול או מאחת מהתחנות בעיר כדי לצאת מעט ולחקור את הסביבה של אמסטרדם על שלל האטרקציות ונקודות העניין שהיא מציעה, ואשר מצויים במרחקי נסיעה לא גדולים מדי, כך שניתן לבקר בהם עם הרכב השכור בנוחות ובניצול זמן מקסימלי.


אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות באמסטרדם, ביניהן יורופקאר, אלאמו, אנטרפרייז ובאדג'ט. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות נוחה בשדה התעופה סכיפהול ובמספר מיקומים בעיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים.  

העבודה עם מספר חברות השכרה באמסטרדם מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.
 

▪️ מחפשים השכרת רכב ארוכת טווח באמסטרדם?
חדש באופרן! שיתוף פעולה עם חברתCar-2-Europe , באמצעותו אנו מציעים השכרת רכב לטווח ארוך של 30 עד 175 ימים.
הזמינו ליסינג באירופה באופרן ותיהנו ממחירים מוזלים עד 40%, ביטוח מקיף, רכב חדש עם 0 ק"מ ואופציה לשכור רכב מ-3 יצרנים מובילים: פג'ו (Peugeot), סיטרואן (Citroen) ו-DS.

השכרה זו מתאימה לנהגים מעל גיל 18 המעוניינים לשכור רכב לתקופה ארוכה מסיבות שונות כמו: תיירים המתכננים טיול ארוך, סטודנטים, מרצים אורחים, ועיתונאים במשימות ארוכות טווח.
לפרטים נוספים הקליקו כאן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים