השכרת רכב בפלמה דה מיורקה

האיים הבלריים ממוקמים במערב הים התיכון ליד חצי האי האיברי ונמצאים תחת שליטת ספרד. משחר ההיסטוריה איים אלו ידועים כמקומות נופש מועדפים על תושבי אירופה והיום על תיירים מכל העולם.

בפלמה דה מיורקה תמצאו חופים מרהיבים ומוצפי שמש ברוב ימות השנה. מזג האוויר נוח מאוד גם בסתיו ובאביב, והמסיבות המתרחשות בהן ידועות בכל רחבי העולם. השילוב בין תרבות ספרדית שוחרת בילויים ושמחה עם חופים מרהיבי עין המציעים ספורט ים מכל הסוגים מושכים אליהם את הצעירים ואת הצעירים ברוחם מכל העולם. רבים מגלים שכדי ליהנות מהשהות בפלמה דה מיורקה ולהכיר אזורים פחות מתויירים, להגיע לחופים נסתרים ולגלות כפרים אותנטיים, כדאי לשכור רכב. חברת אופרן מציעה שירותי השכרת רכב אמינים ובמחירים אטרקטיביים גם בפלמה דה מיורקה, באיביזה ובשאר האיים הבלריים.

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בפלמה, ביניהן טריפטי וסנטאורו. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד בפלמה, בשדה התעופה ובמרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה בפלמה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים