השכרת רכב בורונה

השכרת רכב בורונה היא הדרך המומלצת והיפה ביותר לבקר במהלך טיולכם באתרים הרבים הסמוכים לעיר, וברחבי חבל הארץ המרהיב של צפון איטליה.
אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בורונה, ביניהן באדג'ט ומאג'ורה. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה בורונה, בשדה התעופה ובמרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה בורונה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

ורונה היא פנינה איטלקית יפה ורומנטית בצפון איטליה. היא מאופיינת בבנייה יוצאת דופן ובחשיבות היסטורית, ומציעה למבקריה את כל הקולינריה, האופנה והיופי שיש לעיר איטלקית להציע.
ורונה היא עיר עתיקה הנחשבת כאתר מורשת של אונסק"ו בזכות המבנה האורבני שלה והארכיטקטורה שבה. אחד מאתריה המתויירים ביותר, הן בשל הבנייה המפוארת והן בשל החשיבות ההיסטורית הינו הארנה של ורונה, אמפיתאטרון מהתקופה הרומית שנחשב עד היום לאמפיתאטרון השלישי בגודלו בעולם.

הסיבה הרומנטית ביותר להגיע לורונה היא כמובן סיפורם של רומיאו ויוליה, שכן העיר היפה שימשה כרקע לסיפור האוהבים הטרגי שחיבר ויליאם שייקספיר בסוף המאה ה-16, והמרפסת של יוליה מהסצנה המפורסמת במחזה - הפכה לאטרקציה תיירותית ידועה שגורמת לתורים ארוכים של מבקרים המחכים להיכנס לאתר.

 

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים