השכרת רכב בקורפו

קורפו, הוא אחד מהאיים היווניים, והוא שוכן בצד המערבי של יוון היבשתית. הוא נחשב לאחד האיים היפים יותר של המדינה, ובהחלט בין האיים הירוקים שלה - עם שפע של צמחייה ומעל ל-3 מיליון עצי זית שמנקדים את האי. הוא אחד מאיי יוון שקרובים יותר לאיטליה וניתן לראות בו את ההשפעה של קרבה זו.
יש המכנים את קורפו גן עדן עלי אדמות, או המלדיביים בתוך שטח הבלקן.

בין סוגי הנוף בו תמצאו חופי טורקיז צלולים המרוכזים בחלקים הצפוני והדרומי של האי ובחוף המערבי צוקים גבוהים. בעיר העתיקה תוכלו לטעום מהמטבח המשובח והאווירה היוונית התוססת של הטברנות, וליהנות מהחופים המרהיבים והמים הצלולים.
כדי לחוות את כל מה שהאי מציע, אנו ממליצים על השכרת רכב בקורפו לצורך התניידות נוחה וחופשית באי, שתעשיר את הביקור שלכם, ותאפשר לכם לבקר באתרים ונקודות העניין השונות בחופש מלא ולפי העדפותיכם ולוח הזמנים שלכם בלבד.

 

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בקורפו, ביניהן באדג'ט, הרץ, אוואנס ואנטרפרייז. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה בקורפו, בשדה התעופה ובמרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה בקורפו מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים