השכרת רכב ברודוס

במרחק של פחות משעתיים טיסה תמצאו את עצמכם באחד האיים היפים ביוון, הנחשב לאחד היעדים האידאליים לחופשת בטן גב, ובמקביל גם לחופשה משפחתית עם ילדים. האי אינו גדול במיוחד אך מכיל בתוכו שלל אטרקציות לכל הגילאים.
החל מחופי הים היפים והספורט הימי, מבילוי בטברנות ובשופינג ומחיי הלילה התוססים, ועד לטיולים בחיק הטבע הייחודי של האי, באתרים ארכיאולוגיים שונים שפזורים בו ובחופים מבודדים מוקפים בצוקים.

השכרת רכב ברודוס תאפשר לכם התניידות קלה ונוחה לכל מקום באי, ליהנות מהאתרים ההיסטוריים כמו גם מהיערות המוריקים וחופי הים המבודדים שאפשר להגיע אליהם רק ברכב. וכמובן תוכלו לבקר בפארק המים הגדול באירופה, פליראקי (Faliraki), המציע מגוון אופציות ומתקנים לכל המשפחה.

 

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות ומקומיות מובילות באי רודוס, ביניהן אוואנס, באדג'ט, הרץ, אנטרפרייז וטריפטי. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה ברודוס, בשדה התעופה ובמרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה ברודוס מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים