השכרת רכב בברגמו

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בברגמו, ביניהן יורופקאר, באדג'ט, מג'ורה, אנטרפרייז ודריבלייה (ליסיס). לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות נוחה בברגמו, בשדה התעופה ובמרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים.

העבודה עם מספר חברות השכרה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי. 
 

ברגמו נמצאת במחוז לומברדיה שבצפון איטליה, מרחק כ- 50 ק"מ בלבד מזרחית למילאנו ומערבית לוורונה. העיר מחולקת לשני חלקים, העיר העליונה היא העתיקה, היא מוקפת חומות ומלאה בסמטאות קסומות, ארמונות וכנסיות. העיר התחתונה לעומתה, מודרנית ותוססת, שם נמצאים בתי הקפה, המסעדות ומרכזי השופינג.

בעיר יש את כל מה שאתם מחפשים כדי לחיות ב"סרט איטלקי": קסם עתיק, מזרקות ורומנטיקה לצד שופינג, בתי קפה וכמובן מטבח איטלקי מצויין. טיסות ישירות ליעד זה מישראל הפכו אותה ליעד מעניין למבקרים, בין אם בכדי לבלות בעיר עצמה או בין אם היא רק התחנה הראשונה במסלולם ברחבי צפון איטליה.
השכרת רכב בברגמו תאפשר לכם לבקר במקומות היפים הסמוכים אל העיר, למשל בעיירה סן פלגרינו (כן, כן, כמו המים התוססים) אגם גארדה המפורסם, וגם במילאנו, בירת מחוז לומברדיה שבו ברגמו ממוקמת, הנמצאת במרחק של כ-50 דקות נסיעה בלבד מהעיר.

 

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים