השכרת רכב בפאפוס

פאפוס היא עיירת חוף בקפריסין. יש בה את כל מה שצריך בשביל להרכיב את חופשת הקיץ החלומית שלכם, ובמרחק של שעת טיסה אחת בלבד. מי טורקיז וחול לבן, מלונות מפנקים, שופינג, פארקי מים וגן חיות ענק לטיולים המשפחתיים שלכם, אתרים ארכאולוגיים, שווקים וטברנות, ושופינג כבר הזכרנו?

השכרת רכב בפאפוס היא הדרך הטובה ביותר ליהנות מהאתרים הרבים ומהמבחר שיש לעיר הזו להציע ואף לצאת ממנה כדי לחוות לוקיישנים קפריסאים מעניינים אחרים, כגון לרנקה ולימסול, שנמצאות מרחק נסיעה קצר יחסית ברכב.

פאפוס הממוקמת בחלק הדרום מערבי של קפריסין, הוכתרה בשנת 2017 לבירת התיירות של אירופה. היא עיר עתיקה בעלת תפקיד חשוב במיתולוגיה היוונית, משום שעל פי האגדה, בעיר זו נוצרה אלת האהבה והיופי, אפרודיטה. פאפוס מחולקת לשני תחומים: העיר העליונה קטימה, בה נמצאת העיר העתיקה של פאפוס, והעיר התחתית, ששמה קאטו פאפוס. רוב האטרקציות מרוכזות בעיר התחתית, אבל אנו ממליצים לבקר גם בעיר העליונה שבה רחובות צרים, יפים וציוריים.

המלונות בפאפוס מגוונים כיאה לעיר נופש. החל ממלונות יוקרה, כמו אליסיום פאפוס המוכר והאהוב מלונות המיועדים לחופשות משפחתיות עם שלל אטרקציות לילדים, מלונות ספורט למי שחפץ בחופשה פעילה יותר, ואפילו מלונות למחפשי הקזינו בפאפוס. פאפוס היא עיר המיועדת לכל חופשה.
 

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בפאפוס, ביניהן קדי, הרץ ו-באדג'ט. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד בפאפוס, בכל שדות התעופה המרכזיים וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. העבודה עם מספר חברות השכרה בפאפוס מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים