השכרת רכב בדאלאס

דאלאס שבטקסס היא כיום מרחק שנות אור מדימוי הבוקר על הסוס שדבק באזור הזה של ארה"ב (לפחות עבור מי שראה את טקסס בעיקר בטלוויזיה ובסרטים).

העיר זכתה לתואר "עמק הסיליקון של טקסס" בשל היותה אחד ממרכזי ההייטק והעסקים החשובים בעולם. ככזאת היא הפכה ליעד חשוב עבור אנשי עסקים מכל העולם וגם מישראל, וגם מופעלים אליה קווים ישירים.
 

בין אם מדובר בנסיעת עסקים או שדווקא מתחשק לכם לטייל ולהכיר את החלק המיוחד הזה בארה"ב, השכרת רכב בדאלאס תאפשר לכם ליהנות מהביקור ולהתנהל בה בקלות ובבטיחות מירבית.

אופרן פועלת בארה"ב באמצעות חברות ההשכרה המשתייכות לקבוצה הגדולה ביותר להשכרת רכב בארה"ב - אלאמו (Alamo) ונשיונל (National) - שתחנותיהן ממוקמות בכל נמלי התעופה החשובים. תהליך ההשכרה הוא עניין קל ומהיר והכבישים נוחים מאוד לנהיגה.

 

שתי החברות זוכות שנה אחר שנה במקומות הראשונים בסקרי הצרכנים, הן מציעות שירותי דרך מתקדמים הפועלים 24/7, וקבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי SUV, רכבי יוקרה ומיניוואנים (כולם בעלי גיר אוטומטי). 

העבודה עם החברות הגדולות בטקסס מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול או מיניואן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים