השכרת רכב בבורגס

בורגס היא עיר נופש שהפכה בעשור האחרון ליעד פופולרי במיוחד בקרב המטיילים הישראלים. היא ממוקמת במזרח המדינה לחופו של הים השחור, ומציעה מגוון רחב של מלונות ואתרי נופש, חופים זהובים, מגוון בילויים וחיי לילה תוססים.

ניתן לבלות את כל ימי הטיול בבורגס באתר הנופש או בקלאב, אך מומלץ בהחלט לשכור רכב ולצאת מגבולות העיר, כדי להעשיר את החופשה ולחוות יותר ממה שבולגריה מציעה.
בחודשי הקיץ, בורגס מאפשרת רביצה אינסופית בחופים היפים, וברגע שיוצאים ממנה אפשר לטייל בין הנופים השונים, להכיר את ההיסטוריה ולפגוש מקרוב את התרבות הבולגרית מסבירת הפנים, ואת המנהגים והמטעמים של המטבח הבולגרי המצוין. השכרת רכב בבורגס תאפשר לכם לשלב בין העיר והסביבה בנוחות אידאלית ובהתאם ללוח הזמנים שלכם.

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בבורגס, ביניהן באדג'ט, הרץ ו-גרין-רנט-א-קאר. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה בבורגס, בשדה התעופה ובמרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה בבורגס מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים