השכרת רכב בברזיל

ברזיל היא המדינה הגדולה ביותר ביבשת דרום אמריקה וגם המאוכלסת ביותר, והיא המדינה החמישית בגודלה בעולם. רבים מכירים אותה בזכות הסמבה והכדורגל, החופים של ריו והקרנבל השנתי המפורסם שנערך בעיר, אבל היא הרבה מעבר לכך.

כמו שהיא גדולה ברזיל גם מגוונת ומרתקת - תוכלו למצוא בה נופים מרהיבים, החל מיערות גשם ירוקים, דרך ביצות מרשימות, מפלים גבוהים ונהר האמזונס הפראי ועד לחופים ששמם נישא בכל העולם. תמצאו בה גם קרנבלים תוססים וצבעוניים, כדורגל משובח, ושלל תרבויות ואמונות מקומיות. השפה המדוברת בברזיל, בניגוד למרבית היבשת, היא פורטוגזית, אולם באזורים המתויירים תמצאו די בקלות מקומיים אדיבים ודוברי אנגלית שישמחו לעזור לכם אם תצטרכו.

השכרת רכב בברזיל תאפשר לכם ליהנות בצורה האופטימלית מכל מה שיש למדינה להציע - כדי שבטיול אחד תוכלו לשלב ביקור בחופים ובאצטדיון המראקנה המפורסם בריו; לנוח ולהירגע בסלבדור, אולינדה או רסיפה בצפון המדינה; לצאת לסיורים ביער האמזונס או ביצות הפאנאטנל ועוד, והכל במסלול שמועדף עליכם ובחופש המוחלט להחליט כמה זמן תשהו בכל נקודה ונקודה בדרך.

 

אופרן משתפת פעולה בברזיל עם חברת ההשכרה הבינלאומית המובילה אלאמו כך שתוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות נוחה בברזיל, בשדה התעופה ובמרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם חברת השכרה מובילה בברזיל מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול או רכב בעל גיר אוטומטי.

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים