שליחת פנייה לשירות לקוחות

חשוב לנו לתת לכם שירות מצוין! 

 

במידה וחזרתם מהנסיעה, סיימתם את תקופת השכרת הרכב, ויש לכם שאלה או צורך בסיוע כלשהו, פנו אלינו באחת מהאפשרויות הבאות:

בשליחת דוא"ל לכתובת - [email protected]. בפנייתכם יש לציין מספר הזמנה (מספר השובר) ולצרף את המסמכים הבאים: חוזה שכירות עליו חתמתם בעת קבלת הרכב מחברת ההשכרה עצמה וכל מסמך רלוונטי נוסף (למשל תצלום חיוב מפירוט כרטיס האשראי, חשבונית סופית של חברת ההשכרה ועוד).

לנוחיותכם ניתן לפנות גם מטה לאיתור ההזמנה ושליחת טופס פנייה אשר יישלח ישירות לצוות שירות הלקוחות של אופרן ויאפשר טיפול מהיר ויעיל בפנייתכם.

בכל מקרה אחר, ניתן ליצור קשר עם מוקד המידע וההזמנות שלנו בערוצים המפורטים בדף יצירת קשר בלחיצה כאן

רגע אחד לפני שליחת הפנייה, אולי יש לנו תשובה על השאלה שלכם? היכנסו לעמוד "שאלות נפוצות בהשכרת רכב לחו"ל בלחיצה כאן.


להלן הפנייה הממוחשבת:

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים