ביטול עסקה
אפשרויות לביטול עסקה
לתשומת לבכם, באפשרותכם לבטל עסקה אשר ביצעתם באמצעות אתר האינטרנט בכל אחת מהדרכים המפורטות מטה.
בפניה יש לציין את שם הלקוח ואת המייל או הטלפון שנמסרו בעת ביצוע ההזמנה.
על מנת לזרז את התהליך נבקשכם לציין גם את מספר ההזמנה, יעד ההזמנה ותאריך האיסוף של הרכב השכור.
◾ פניה בעל פה באמצעות שיחת טלפון למוקד ההזמנות של אופרן בטלפון: 03-7951010
◾ פניה בכתב באמצעות מייל לכתובת: help@ofran.com
◾ פניה בכתב לפקס שמספרו - 03-5172322
◾ שליחת דואר רשום לאופרן שירותים בע"מ בכתובת מגדלי LYFE, בניין B, הירקון 3 בני ברק, מיקוד 5120124
◾ מילוי הטופס מטה
לתשומת לבכם ביטול עסקה יתבצע בהתאם למפורט בסעיף י. לתנאי שובר השכירות.
מילוי הפרטים מטה מהווה הסכמה למדיניות הפרטיות שלנו
חשוב לדעת כי לאחר ביצוע ההזמנה וקבלת השובר למייל, יחולו דמי ביטול. עד 48 שעות לפני מועד האיסוף, דמי הביטול יהיו 5% מעלות ההזמנה או 100 שקלים, הנמוך מביניהם. בטווח של ה-48 שעות לפני מועד איסוף הרכב, דמי הביטול עולים. ניתן לראות אותם בלחיצה על כפתור "תנאים ומידע חשוב" לאחר בחירת הרכב באתר. בנוסף, במידה ולקחתם את תוכנית "אופרן פלוס", תהיו זכאים להנחה של 50% על דמי הביטול עד 24 שעות לפני הלקיחה.
בברכה,
צוות אופרן