השכרת רכב במרוקו

מרוקו מציעה למבקרים בה מגוון רחב של נופים, חוויות, צבעים וטעמים. החל מהחופים של האוקיאנוס האטלנטי, למדבר סהרה רחב הידיים ועד להרי האטלס המושלגים, לצד שילוב מרתק של תרבויות: ערביות, אפריקאיות ואירופאיות, היוצרות ייחודיות מעניינת באדריכלות, באוכלוסייה, באמנות ובאוכל המשובח.
שטחה של מדינת מרוקו הוא רחב, כך שהדרך הנוחה והמומלצת ביותר להתנייד בה, כדי שתוכלו ליהנות מהמגוון הרחב של החוויות והאתרים שהמדינה מציעה, היא באמצעות השכרת רכב במרוקו.

המבקרים במדינה לרוב מבקרים באחת הערים המרכזיות, בעיר הנמל התוססת קזבלנקה, במרקש הצבעונית, ברבאט עיר הבירה, בעיר פז המרתקת או בעיר טנג'יר הממוקמת בצפון המדינה.
 

כדאי לבקר במרוקו באביב או בסתיו, שכן אז מזג האוויר נוח ונעים יותר לטיולים. בחודשי הקיץ הטמפרטורות גבוהות, ובחודשי החורף הטמפרטורות בהרים ובמדבר נמוכות מאוד. בנוסף, מעבר למזג האויר החם, בחודשי הקיץ בין יולי לספטמבר המדינה שופעת בתיירים מכל המדינות ובתיירות פנים, כך שהערים צפופות, הכבישים עמוסים והמחירים עולים. שימו לב שפחות מומלץ לטייל בחודש הרמאדאן שכן בזמן זה המסעדות ובתי הקפה סגורים במשך היום ויש לדאוג לאלטרנטיבות.


אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות במרוקו , ביניהן באדג'ט ואוטו-יוניון. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד במרוקו, בכל שדות התעופה המרכזיים וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

 

העבודה עם מספר חברות השכרה במרוקו מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים